Tisdag

2014-01-28 ♥ 22:56:43
Hej ! Slutade 3 idag och då gick jag direkt hem sedan kom min privatlärare 4 så pluggade vi till halv 6, direkt efter det åkte jag till stallet där jag fixa allt och red fick ävenvhjälp av Alice att klippa Ambers man vilket verkligen behövdes så tack Alice !! Imorgon skall jag och Amber vara med lite på hoppträningen skall bli jätte skoj, inte hoppat på flera månader ! Sen jag kom hem har jag bara duschat och skall kolla gossip girl nu innan jag somnar.. 
Bästa tjejerna
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej! Jag undrar lite över hur du fick tag på en sån bra privatlärare? Vart "hitta" du läraren? :)
Finns miljoner sidor på nätet och jag vet inte ens vart jag ska börja titta då jag vill ha en seriös som kan hjälpa mig att höja mig i matte och svenska. :D

2014-02-01 ♥ 14:31:20
Postat av: sara

Vart hittade du privatläraren? ;) skulle också vela ha en :)

2014-02-01 ♥ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.