Sunday

2014-03-30 ♥ 10:50:00
Hej ! Igår hade jag en helt underbar dag tillsammans med mamma & lillebror i stan, vi åkte in rätt tidigt för vi hade mycket annat som skulle fixas senare på dagen. Så vi gick runt och kollade sedan så åt vi. Fick med mig hem jättefina grejer, så glad !! Direkt när jag kom hem åkte jag upp till stallet och red och fixade stallet, ridpasset gick sådär, så hoppas passet idag går bättre ! 
Sedan vid halv 7 åkte vi på 50 års kalas till min granne var jättetrevligt ! Senare åkte jag och Filip och köpte godis och åkte hem.
 
Idag blir det plugg,stallet och hoppas kunna komma ut på en liten springrunda.
 (bytte dock jacka till min ljusa skinnjacka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.