Helt perfekt dag igår

2014-05-02 ♥ 10:58:45
Efter jag varit i stallet igår så skulle hela släkten hem till mormor och morfar för vi skulle fixa saker där som en present till morfar som fyllt år, var jättemysigt !
Sen åkte jag hem lite tidigare så kom Abrar, Cajsa och Kajsa hitt så lagade vi en pastasallad och dukade, sen så skulle vi överraska Linnea hon trodde hon skulle hem till Kajsa på "filmkväll" men istället hade vi fixat en middag hemma hos mig, eftersom hon har legat på sjukhus, Blev så lyckat så vi åt massa gott sedan vid 9 åkte vi ner till fästningen/älven och satt där en stund och bara prata, Helt perfekt kväll ! 
 

Imorse så hade jag alarm på 7 så då åkte jag och mamma på ett spinningpass, var perfekt att börja morgonen så !
När vi är påväg hem från det ser jag att jag glömt av att avboka ett indoorpass och cxworx kl.9 så jag fick bara hem och sätta mig i min lilla bil och åka till sportlife igen och köra dom två passen så nu ligger jag i sängen helt slut, skönt va det iallafall 
 
Här är bilder från igår
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.