deppar lite..

2012-12-29 ♥ 13:30:30
Kom precis hem från Matilda nu, Som sagt blev det ju en väldigt jobbig natt men aja bättre nu  så det är skönt, kommer aldrig mer äta godis och sånt den saken är helt säker. 
Skulle egentligen träffat massa gott folk men blev inte så pågrund utav det inatt sur tjej..  Blir en annan dag istället.
Imorgon ska jag göra en jätte spännande grej inget jag går ut med här än ;)   Men ska  sätta på gossip girl nu och deppa lite till den här tråkiga lördagen
 
osminkad..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken storlek har du på dina nya hollister mjukisbyxor och den tröjan som hör till? Vore jätte snällt ifall du svara för jag ska köpa en hollister mjukisdress och behöver veta din storlek för vi har ungefär samma...

2012-12-30 ♥ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.