Min lördag

2014-08-17 ♥ 14:29:54
Hej ! Igår gick dagen i ett hela tiden så hann tyvärr inte blogga.. Gick upp halv 9 för att åka med mamma på ett MRL pass, va så roligt !! Direkt efter det åkte vi hem åt frukost och sedan vidare till stan med min lillebror också, vi gick runt där en stund och shoppa lite, skall visa vad jag fick med mig ! Vi avslutade att äta lunch för att sedan åka hem. 
Sen åkte jag och mamma till stallet, så tog jag amber och mamma stallet ;) 

Vid 5 mötte jag upp Ellen och Emmie för vi skulle kolla bio och äta, var jättemysigt ! 
senare på kvällen åkte vi hem till Nicole där två tjejer till var så tillbringa jag kvällen ihop med dom, super goa tjejer !
Hoppas ni hade en grym lördag för det hade jag !! 

Sedan vill jag bara säga GRATTIS TILL MIN PAPPA SOM FYLLDE ÅR IGÅR, ÄLSKAR DIG !





Lite bilder från igår 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är shortsen från?:) super snygga!!!

2014-09-27 ♥ 17:10:17
Postat av: Anonym

Blogga snart, saknar din blogg

2014-11-17 ♥ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.