Så lycklig

2012-11-08 ♥ 18:58:18
Åkte ju till stallet där Amanda redan var, hon hade även fixat alltid så va bara för mig och rida , Börja med att gå runt  i paddocken med Pärla, så hon skulle få respekt. Sedan hoppa jag upp och då stog hon still !!!! Tränade för Amanda lite och det gick skit bra, galoppera vilket vi inte gjort på länge och hon älska det. Nu blir det ridning på Söndag hoppas jag skit taggad redan skulle kunna åka dit igen och bara stå och mysa, Nu är den "vanliga" pärla tillbaka så hoppas hon håller sig så här lugn nu. 
Hitta även pärlas pappa shit vad snygg han är, Hon har ju lite islandshäst i sig och ni kanske ser vem det kommer ifrån ;) 
 
Tack Amanda för jag får rida Pärla så sjukt glad
Pärlas pappa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi är så glada som har dig Emma! Du är jätte duktig!! <3

2012-11-08 ♥ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.