Tisdag

2012-11-27 ♥ 07:27:19

Går till skolan lång dag idag men bara att bita ihop..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej emma jag letade om du hade en e-mail men hittade inte de på din blogg. så hoppas de är okej att jag kommenterar. Men skulle vi kunna få en länk vi har en insperations blogg och den är ny så vi skulle behöva en länk du kan svara på våran mail [email protected]
bloggen heter kapri.blog.com

2012-11-27 ♥ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.