Va har hänt med min tumme ?

2012-11-24 ♥ 13:19:02
Fick en fråga om vad som hänt med min tumme så tänkte svara på det. 
För 7 årsedan klämde jag den i en bildörr först va vi helt säkra på att nageln skule åka av men den gjorde aldrig det, utan den ser hemskt ut istället haha. Vi har varit på sjukhuset massa gånger men dom vet inte vad dom ska göra för dom har aldrig sätt något sånt innan !? Jag tycker det är skit fult med min tumme så har ofta en lösnagel på. 
Jag gör nästan vad som helst för den ska bli bra, vissa läkare vill ta bort hela nageln och hoppas det växer ut en ny men några andra tror att det aldrig växer ut en ny nagel därför vågar dom inte ta bort den. 
Så det är svaret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.