Min kväll igår

2013-08-24 ♥ 10:19:17
Igår efter skolan så träffa jag Alice Lundberg & Alice Fischer i kungälv så gick vi och åt, sedan kolla vi runt lite i kungälv, vid hav 5 så gick jag till sportlife och träffa mamma så körde vi ett indoor pass ! Sedan åkte jag hem och åt middag med familjen och sånt vid 8 kom Figge & Cajsa så satte vi på en film och kolla på den, sedan kom det några stycken hit så gick vi ut och prata med dom en liten stund sedan gick vi in och så gick Cajsa hem och jag och Figge somna.. Nu ska snart Figge köra upp mig till stallet så ska jag vara där en stund ! 
 
Vill även säga förlåt för bloggen inte är på topp, men har inte haft någon insipration nu när skolan börjat
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du under din tröja? Ett linne elr bara bh?

2013-08-24 ♥ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.