Svar på massa frågor

2013-08-04 ♥ 20:24:00
Vart är de underbara skärpet ifrån och va kostar det? Du är så himla fin och din blogg är grym, puss
 Svar: Det kommer ifrån pondus, det kosta runt 400 kr :) tack så jätte mycket 
 
 
vem är det som tar dina bilder?
 Svar: Det är olika ibland mina kompisar, min lillebror, mamma eller stativ :)
 
Va heter den butiken i Göteborg dör man kan köpa victora secret body mist? :)
Svar: Den heter D ' Edge heter den :)
 
vart har du köpt dina byxor? helt underbara ju.. 
Svar: Fick massa frågor överallt vart min byxor är köpta.. Och dom är köpta på design only ;)
 
 
vad har figge för moped?
 Svar: hahah ingen aning, är inte så bra på moppar, så det får ni fråga han !
 
Nu har jag fått lönen för mitt sommarjobb! Jag vet inte vad jag ska köpa! Kan du inte ge lite tips har ingen aning! Jag vill spara lite...
Svar: Oj va svår fråga.. Beror ju hur mycket man vill handla för men kläder är ju aldrig fel, en snygg klocka, finns massa saker att köpa. Men något man kanske kollat länge på ! Kan nog inte ge bättre svar tyvärr..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad jobbar dina föräldrar med?

2013-08-04 ♥ 22:10:34
Postat av: anna

vad kostade byxorna ?

2013-08-05 ♥ 11:46:50
Postat av: Anonym

Hej! Kan du länka till dit dina byxor finns? :) kram

2013-08-06 ♥ 14:24:27
Postat av: Anonym

Vad skulle du köpt för sommarjobbspengar?

2013-08-06 ♥ 19:19:11
Postat av: Anonym

leopard byxorna är ju helt underbara! jag fattar att de är köpta på design only, men vad är det för märke på dem? :) snälla svara..!

2013-08-21 ♥ 16:15:41
Postat av: Amanda

Vad kostar leopardbyxorna?

2013-08-27 ♥ 18:01:29
Postat av: Anonym

Vad kostar byxorna? Så dösnygga:)

2013-09-29 ♥ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.