Glamour

2013-12-08 ♥ 12:47:30
Hade massor att göra igår så hann inte blogga någonting...
Men igår kväll var vi hos Alice Fischer med några tjejer så hade hon en tjejkväll där temat var "gala" hur roligt som helst alla tjejer var såå fina !! Vi åt god mat och bara satt och prata vilket var jätte mysigt ! Sedan sov jag över där eftersom mina föräldrar inte var hemma så imorse så åt vi lite fika på sängen och sedan spela vi lite spel med hennes mamma hur mysig morgon är inte det ?!  Idag blir det dock bara plugg för min del sedan i eftermiddag ska jag träffa min bästa, så blir nog en mysig söndag ! 
Tack alla tjejer för kvällen !
 
Alice tog massa bilder som kommer upp när hon skickar dom men här är några
Jag och fina cajsa innan vi åkte
Alla fina tjejer
Fika på sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.