hur min dag varit och morgondagens planer

2013-02-20 ♥ 22:14:00
Idag så va det först skola, hade sega lektioner hela dagen men sluta halv 2 så då är det okej ! Efter skolan kom Figge hit vi plugga lite och bara tog det lugnt, vid 5 gick jag till konfan och figge åkte hem ! 
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt varit social med familjen och sånt. 
Imorgon väntar en rolig dag, först är det skolan efter skolan åker jag till stallet och fixar allt där sedan kommer mamma och pappa så ska vi åka iväg och hoppträna för min förra tränare som jag ska börja träna lite för igen, första gången vi åker iväg med Amber så hoppas det går bra ! Ska iallfall bli jätte skoj ! Men nu ska jag sova så vi hörs imorgon godnatt
här är det inga ledsna miner haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.