Nu är jag tillbaka igen

2013-02-08 ♥ 10:59:09
Efter en lång jobbig vecka kan jag äntligen säga att jag känner mig bättre ! Fick ju influensan vilket betyder att jag haft 40 grader feber och min kropp har kännts som jag sprungit maraton. Varit jobbigt att bara ta sig från sängen till toan som ligger brevid mitt rum..  Men idag känner jag abslout mig bättre det är bara hostan som sitter kvar. 
 
Under den här veckan har det hänt mycket jag har fått tillbaka min dator som varit på lagning, jag har blivit helt beroende av en serie som heter Pretty little liars har ni inte börjat se den måste ni göra det den finns att kolla på här ,  jag har även fattat att man aldrig skulle klara sig utan skolan, allt jag vill nu är att gå till skolan, nu kände jag mig som en liten dagis tjej som bara - mamma jag vill också ha läxor och gå i skolan !! jaja nästan så är de..
 
Idag börjar ju även sportlovet hur mitt lov ser ut kommer i ett annat inlägg kommer tyvärr bli mycket plugg eftersom jag missa mycket under den här veckan.  
Men nu ska jag inte bara sitta här och skriva utan kommer roligare inlägg senare. 
Tack för ni läsare varit kvar även fast bloggen nästan stått helt stilla ! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.