Svar på frågestunden del 3

2013-02-11 ♥ 15:58:00
Kan du inte fota ditt rum för jag skulle gärna vilja se det eftersom jag är en ny läsare till din blogg och jag tycker att ditt rum verkar jätte fint på de bilder du har tagit där så jag ä väldigt nyfiken på hur det ser ut!
Svar: Ja absolut fixar det ikväll ! :)
 
hur blev du & figge tillsammans? 
har du något tips på hur man ska våga visa sina känslor för killen man gillar? 
ps, världens bästa blogg! puss
Svar: Jag och figge blev tillsammans igenom våra kompisar. 
Tyvärr inte.. jag är nog inte den tjejen som tar första steget. Tack så jätte mycket !!
varifrån får du inspration till träningen? Svar: Igenom olika appar på instagram, haha !
vilka appar har du på telefonen? Svar: Massor, lagt upp det en gång men kan göra det igen !
kan du inte göra drömoutfits?  Svar:Jo visst kan jag göra det 
favoritaffärer i gbg? Svar:Tara, fiorucci, Raglady, tessie och gina tricot
snygga vår kläder?  Svar: Kommer ett inlägg om det
hur länge har du och figge varit tillsamans? Svar: Vi har varit tillsammans i 8,5 månad 
 
vilken skola går du på? Svar: jag går på munkegärde
barndomsvän? Svar: Matilda höjer
snyggaste på din skola? Svar: Beror om du menar kille eller tjej
snyggaste på thorild/ytterby? Svar: Ingen aning finns massor, men av killar på ytterby är det såklart Figge
 
Saknar du den tiden du umgicks jätte mycket med Emma och Charlotte ? Har dom någon blogg ? Vem av dom kommer du mest överens med ? Svar: Ja det gör jag, Emma har en blogg.  Kommer överens med båda !
Vilka låtar lyssnar du på när du tränar ? Kan du lägga upp motivations bilder om träning ?:)
Svar: Kan lägga upp lite tips på låtar, ja det kan jag göra ! :)
 
favoritfärg? Svar: vit
97 kompisar? Svar: många. Men Matilda är den 97 jag är närmast med
hur lärde du och alice känna varandra? Svar: Vi är sysslingar så vi har alltid känt varandra men det var igenom Figge vi fick bättre kontakt 
hur lång är du? Svar: 157 cm
kan inte du ta lite mer nya bilder till bloggen?  Svar: Jo ska göra det, men får så ofta osminkad och då tycker jag de är tråkigt att ta bilder..
 
Är du vän med Agnes?  Svar: Jag är vän med Agnes
Varför träffas ni aldrig? Svar: vi träffas jätte ofta i stallet !
Va hände mellan er? Svar: Det är privat, men jag har lämnat det bakom mig och vi har det bra nu 

 
köper du alla dina kläder själv? :) Svar: Nej det gör jag inte !
Har du en bra relation med din familj? Svar: Jag har en jätte bra relation med min familj
Kan du svara i ett videoinlägg? ;) Svar: Blev inte så den här gången, men ska göra ett videoinlägg
Är du nöjd med ditt utseénde? Svar: Finns alltid saker man är nöjd med och inte nöjd med
Vilka är dina högsta betyg? Svar: Det är privat, går inte ut med mina betyg i blogge 

tessie/chelsea vs fiorucci
Sverige vs utomlands 
Kungälv vs Göteborg 
Munkegärde vs kullen
träna vs rida - älskar båda
lördag vs fredag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.