Planer för dagen

2013-01-07 ♥ 09:54:48
Godmorgon, Hade alarm idag eftersom min morfar eller mormor hämtar mig om en stund och kör mig till stallet, Ska ju hoppa idag första gången på länge så hoppas det går bra, Har även planer till våren så bara att träna,träna nu ;) Men kanske kommer upp bilder sedan hoppas det ! Efter det ska jag bara ta det lugnt och tagga till skola imorgon inte alls taggad men jaja.Men nu ska jag gå upp och prata med min lillebror sedan börja fixa mig
Jag och min söta bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.