Figges svar på frågestunden

2013-06-14 ♥ 15:30:41
Hur är Emma när hon är hemma ? - Galen, glad och snäll
Va är det negativa med emma - att hon blir sur lätt
Va tycker din familj om emma ? - Dom tycker gott om emma
Va tror du Emmas familj tycker om dig ? - Man hoppas ju på det bästa
Vem är din bästakompis? - Dogge o gurra
Hur e du som e person ? -glad

Vilken flickvän hade du innan du hade Emma ? - Emelie Johansson
Hur blev ni tillsammans ? - Genom kompisar
Hur var det första gången ni träffades ? - Lite stelt kanske
Vad tycker dina vänner om Emma ? - Dom tycker gott om emma
Hur gammal e du ? - Fyller 15 om nån halv månad
 

Oskuld? - tänk själva vi har vart tillsammans i 13 månader.. 
Bästa kroppsdelen då Emma? - hela kroppen
Bästa kroppsdelen på dig? - ingen aning 
Vad tycker du om Emmas familj? - Jättesnälla
Vad brukar ni göra när ni e med varandra? - kolla film, baka eller ba chilla
 
vilken kroppsdel är snyggast på tjejer? - Vet inte faktiskt
vad är de bästa med Emma? - att man alltid kan vara sig själv med henne
kyss henne nu ;) - SÅ :)
 
 
snälla sjung juicy pen!! - nja 
vad tycker dina systrar om emma? - Dom tycker hon är en fin o söt tjej
har du emma som bakgrunds bil på mobilen? - ibland haha
hur länge har ni vart tillsammans? - 13 månader
hur länge hoppas du att det håller mellan er? - Jättelänge
brukar ni prata om att skaffa barn osånt? - vi är 15.. 
vad är emmas favorit färg? - vit
vad är emmas favorit mat? - Taco
 
 
hur var eran första kyss? - Lite stel men den funka 
vem tog steget att ni skulle bli tillsammans? - Båda 
Var du nervös första gången du skulle träffa emmas familj? - ahadu
 
 

hur lång tid tog det innan du fick känslor för Emma? - Första gången jag såg henne var hon min.
tvekade du någon gång att bli tillsammans med Emma när ni visste att ni va ''på g''? - Aldrig
Skulle du kunna tänka dig att va tillsammans med någon annan tjej i framtiden än Emma? - nopp
Har du någon gång tröttnat på Emma? - nopp

 
Har du någonsin ångrat att du blev tillsammans med Emma? - nej
Har du flirtat med någon annan tjej under tiden du har varit tillsammans med Emma? - ne
Skulle du kunna förlåta Emma om hon var otrogen? - beror på
Vad hade du gjort om Emma hört rykten om att du var otrogen fast du vet att det inte stämmer? - om jag vet att det inte stämmer så gör jag inget, litar på Emma så vet att hon inte skulle vara det
Vad gör du om Emma dumpar dig? - vad kan man göra?
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.