Sista vanliga dagen i skolan imorgon

2013-06-04 ♥ 21:10:34
Pluggat matte hela eftermiddagen och känns verkligen super inför matteprovet imorgon, vid halv 7 åkte jag och mamma till sportlife där vi körde ett indoorpass älskar det passen även fast det är galet jobbigt..
Nu har jag tagit en dusch så ska gå och borsta tänderna och ringa och säga godnatt till min älskling innan jag sover..
Imorgon är det sista vanliga dagen innan 8:an är slut, känns som tiden har gått så fort.
Men bloggar imorgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.