Resultat av pay and jumpen - film

2013-03-21 ♥ 21:56:50
Dagen var kanon bra ! Fixa hela stalllet efter skolan sedan lasta vi och åkte. Agnes va även med vilket jag är jätte glad över !! Kom först dit och gick banan någon gång sedan lasta vi ut Amber och gick en stund innan med han innan vi skulle in på framridningen. Han va riktigt taggad ibörjan men hade bra kontrol,l börja hoppa fram och allt kändes super..
 
70 cm: Skulle ju börja med att hoppa 70 cm. Hade samma tempo hela tiden han hade bra bjudning mot alla hinder, flög över hindrerna som ingenting. Jätte nöjd över den rundan !! den rundan kommer länge sitta kvar...
 
80 cm: Där gick det nog dubbelt såfort haha..Jag våga inte riktigt ta tag i han och då  gick det fortare och fortare efter varje hinder, tyvärr blev det en bom ner men är grymt nöjd ändå. 
Amber sköter sig kanon det är bara jag som ska våga ta tag i han så kommer det bli grymt !!
 
Vill även tacka mamma och pappa för ni ställer upp att jag ska få åka ivöf och självklart Agnes & Eva (Agnes mamma) att jag får åka ut och ha så otroligt skoj med Amber. 
 
Filmen är från 70 cm.. haha ingen filma 80 cm så blir ingen film på den 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så otroligt fina är ni tillsammans !

2013-03-22 ♥ 08:30:26
Postat av: Sara

Ofta du fick starta om när du hoppade innan du fått start signal? :o

2013-03-22 ♥ 12:17:33
URL: http://nattstad.se/saraaholgersson
Postat av: Johanna

Jättefina :D Såg er igår när ni hoppade sista, såg jättebra ut!

2013-03-22 ♥ 20:21:00
URL: http://johannaaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.