Jättebra helg

2013-11-24 ♥ 19:51:00
Haft en hur bra helg som helst, igår så var  jag ju som sagt med Alice och vi bara tog det lugnt satt och prata massor, sedan kom det några hit en stund. Imorse åkte vi ner till maxi och köpte frukost sedan så tog vi bilen upp till fontin så gick vi milen vilket var jätteskönt,så otroligt fin dag har det varit hela dagen ! Vid 2 tiden så åkte jag, mamma och pappa till backaplan snabbt så då lämna vi Alice.
Ikväll har jag varit med min underbara pojkvän, så jag körde nyss hem han ! Nu ska jag plugga sedan sova
 
Bilder från idag
 
 
 
Tog sista bilden från Alice instagram
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gammal är du?

2013-11-24 ♥ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.