Sankt jörgen spa

2013-11-25 ♥ 16:44:04
I fredags så åkte jag, mamma och mormor på spa till ett av Sveriges finaste spa, Det var så himla fint där ville nästan flytta dit ;) Man fick välja en påse där det låg massa masker och krämer, sedan fick man gå runt där och basta, fotbad, bada i olika pooler vilket var hur skönt som helst !! Tyvärr har jag lite problem att koppla av haha så tog en stund innan jag kunde koppla av..
 
Så ett stort tips till er om ni funderar på att åka på spa så va sankt jörgen spa hur bra och fint som helst
Det här är två gamla bilder, dom har gjort om det precis så har inte kommit ut nya bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.