Grym Torsdag

2013-10-17 ♥ 21:34:40
Hej ! Dagen har gått jättefort idag, Efter skolan åkte jag upp till Stallet med Agnes, Linnea och Cicci. Så fixa vi stallet sedan tog Linnea massa fina kort på mig och Amber som kommer upp såfort hon skickat/lagt upp dom, Amber va så otroligt lugn när vi va ute och tog kort blev så stolt över han, han har stått nu i 8 veckor och såfort man hämtar han och sånt från hagen eller är ute och går med han är han mer i luften, men idag skötte ha sig så bra ! 
Sedan titta vi och tog kort när både Cicci och Agnes red. 
Vid 5 tiden kom mamma och hämta mig så åkte vi hem och åt pastasallad så gott !! Sedan kom även Figge så bara myste vi prata massa, så mysigt älskar verkligen min prins !
Vid halv 8 åkte jag och mamma på ett challenge pass, så kom precis hem.
 
Nu ska jag sätta på några avsnitt av gossip girl.
Smygtitt på en av bilderna.. Åh vad jag älskar Amber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.