Varför bloggen varit dåligt uppdaterad

2013-10-08 ♥ 15:15:39
Tänker börja hela det här inlägget med ett förlåt bloggen har nästan stått still i några dagar nu.. 
Men som jag skrev för några dagar sedan åkte mina föräldrar till Madrid, så vi har nästan bott varje dag hos farmor och farfar, så har inte funnits någon tid alls att hinna blogga. 
Sedan så är det väldigt mycket i skolan just den här perioden, vet inte om ni som går i skolan nu också har det ?
Så skolan måste gå före bloggen, men ska bättra mig nu !
 
Min bäst bästa familj

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju en jätte söt familj!! man ser verkligen att ni e jätte tighta, kan inte du göra ett inlägg om din familj och sånt? <3 p.s älskar din blogg :DD <3

2013-10-08 ♥ 15:25:22
Postat av: anonym

ska du på gymnasiemässan imorgon ? isåfall vilken tid?

2013-10-08 ♥ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.