Min helg

2013-09-22 ♥ 13:16:40
Helgen har varit super !! 
 
Lördag: Så vakna jag upp i Figges famn så åt vi frukost sedan åkte jag till stallet där jag möte Agnes. Vi hade bestämt att hästarna skulle få en riktigt spa dag, bli duschade och ompysslade lite extra vilket dom självklart blev !! Vid halv 3 bestämde sig vi att ta Agnes bil till troya där Cicci var och tävla så vi åkte dit och heja på Cicci !! Sedan vid halv 6 så åkte vi hem. När jag kom hem så fixa jag mig och åt bara sedan åkte jag hem till Cajsa så satt vi bara och prata massa sedan så åkte och träffa några så va med dom hela kvällen. Va en riktigt bra dag !!!
 
Idag så har jag städat massa i mitt rum fixat med lite saker som jag inte vill ha kvar i rummet och sånt, blev riktigt bra efter en lång stund. 
Nu ska jag bara plugga sedan får jag se om jag orkar ta mig till gymmet.
 
Hoppas ni haft en jätte bra helg så ber jag om förlåtelse för bloggen stod nästan helt still igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.