Torsdag

2014-04-24 ♥ 09:20:14
Just nu sitter jag i skolan och blev precis klar med mitt So arbete, Slutar vid 2 så är en kort dag idag !
Då skall jag direkt upp till stallet för skall komma en med ett nytt täcke till Amber, sedan skall jag rida och fixa allt.
Ikväll skall jag till sportlife och köra ett nytt pass som heter GRIT aldrig gjort det så skall bli spännande, sedan köra bodybalance. Så är en väldigt standarddag för mig först skolan,stallet och sen träna ;)

Men nu skall jag fokusera så bloggar jag sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.