Tur att det snart är lov

2014-04-09 ♥ 15:33:47
Igår så va en dag med massa saker. Vi fick håltimma sista lektionen igår och då åkte jag och Kajsa till sportlife och tränade, sen åkte jag direkt hem och då kom min lärare, så pluggade vi.
Vid 6 åkte jag och mamma upp till stallet jag skulle rida och mamma fixade stallet, tack mammi ! Var hemma vid halv 9 och då satt jag och plugga hela kvällen.. 
 
Idag har dagen varit jättejobbig, den har varit lång och jag är sjukt trött, men bara att bita ihop det är snart lov ! Men just nu sitter jag och pluggar igen, har prov imorgon så måste verkligen fokusera ! Ikväll är det iallafall hoppträning så det gör dagen så mycket bättre !!
En bild från igår när jag och Kajsa tränade // Dålig bild på dagens outfit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.