dagarna går så fort

2014-07-01 ♥ 16:01:10

hej ! I söndags så hade jag feber och var sjuk så vila hela dagen bara, så hade ingen ork att blogga då. Igår så var jag lite bättre men jobba ändå hela dagen, direkt efter jobbet åkte jag och mamma till tre hästar och sedan upp till stallet där jag red på ängen med Agnes, var hur roligt som helst !
Idag har jag varit och jobbat så kom hem för en stund sedan och skall snart till stallet och skall rida för Christian !
Hoppas ni haft bra dagar så bloggar jag mer sedan, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.