Lördag

2014-06-28 ♥ 16:55:32
Hej ! Just nu sitter jag i min säng nerbäddad i en mysig filt med massa tända ljus runt i rumet, så skönt att bara ta det lugnt en stund..
 
Igår var jag ju på bio med några tjejer och den filmen var så bra, satt och grät nästan hela filmen, så har ni inte sätt förr eller senare exploderar jag så måste ni kolla på den ! Var hemma kvart i 2 och då somna jag nästan direkt, för skulle upp tidigt.

Idag har jag varit i stallet från 10-4, Matilda hängde med sen var även Alice och Agnes där, så vi hoppade lite och det gick helt okej, sen fixade vi allt och bara tog det lugnt.
Ikväll har jag inga planer vilket känns bra, vill sätta på en film med familjen och bara njuta av att vara ledig ikväll... 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.