Väntar på bussen

2014-06-26 ♥ 07:40:50
Godmorgon, just nu sitter jag och väntar på att bussen skall komma, känns så konstigt att behöva åka buss hela tiden eftersom jag är så van att ha min bil, men nu när den är sönder inser jag hur beroende jag är med den ;) känns så konstigt att behöva ringa mamma/pappa om skjuts eller behöva stressa till en buss... 
Men tycker det är mysigt när man väl sitter på bussen, Kunna sätta på en bra podd i hörlurarna och bara lyssnar.  
Men nu skall jag inte babbla om bussar mer, så hörs vi i eftermiddag hoppas ni får en bra dag i solen ! 
Jag och min fina lillebror på midsommar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bortskämd = Emma

2014-06-26 ♥ 12:40:08
Postat av: Anonym

Vart kommer klänningen ifrån? :)

2014-06-26 ♥ 12:50:05
Postat av: Sanna

Vilka poddar brukar du lyssna på? Har du något bra tips? :)

2014-06-26 ♥ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.