Lite saker om mig

2014-05-05 ♥ 14:43:25
Sen vi tog Amber på foder tycker jag det är såå mycket roligare att köpa hästgrejer än vanliga kläder! 
 
Jag är inte alls lika kräsen med mat som jag var för något årsedan 
 
jag åker till turkiet om 24 dagar
 
Att ha en "privatlärare" har hjälpt mig otroligt mycket i skolan, så glad jag får chansen att ha en.
 
Jag kan inte bevisa att jag har fel, då blir jag skit sur, men blir glad lika snabbt 
 
Jag kan inte ha en hel dag då jag bara skall vara hemma och ta det lugnt, måste ha saker att göra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.