onsdag

2014-05-14 ♥ 22:06:45
Hej ! dagarna bara springer iväg och snart så är det sommarlov !? helt sjukt hur fort tiden gått..
Idag hade jag min lärare hemma för sista gången så vi sumera hur jag utvecklats och sånt, vilket var jätteroligt att se tillbaka och inse att det faktiskt gått mycket mer framåt !!
När han hade åkte så åkte jag och mamma till sportlife och körde ett indoorpass vilket var riktigt skönt. Sen åkte vi upp till stallet så fixade mamma stallet (tack så jättemycket för hjälpen) och jag körde ett konditionspass på Amber, han var extremt pigg men gick ändå riktigt fint ! Sen skritta vi ut en liten sväng, Nu skall jag snart sova och ladda om för nästsista nationella imorgon, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.