Första önskerubriken - frågan många undrar

2012-12-17 ♥ 20:02:12
Tänkte skriva första önskeinlägget nu. Kommentaren har bara rullat in dom här senaste dagarna.. va tycker du att Nellie Berntsson umgås med Figge?  Jag tycker såhär att Figge får vara kompis med dom han vill vara kompis med, jag har killkompisar och han tjejkompisar varför ska han inte få umgås med henne då. 
Jag har såklart min egna uppfattning om Nellie men  det är såna saker  jag hört, kan inte dömma henne på samma sätt eftersom jag inte känner henne, hon är ju faktiskt vilken vanlig flicka som helst? 
Jag litar på Figge till 100 % och vet att han aldrig skulle göra något så varför ska han inte få vara med henne då ?
Alla tänker olika jag tänker såhär och det är min åsik :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: alice fischer

Bättre tjej än dej kan han inte få <3

2012-12-17 ♥ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.