Frågestund del 2

2012-12-05 ♥ 14:21:27
Vi har ju fått läsa Figges 'version' av hur ni träffades. Kan du inte berätta din 'version'? 
Din blogg är sjuk bra och är en utav mina favoriter! Bara så att du vet!! ;D
Svar: Jo visst kan jag det ! åh så glad jag blev nu, tack !!
sover du och figge aldrig över hos varandra? Svar: ne det gör vi inte
Har du hört när han sjunger juicy pen, vad tyckte du isf haha? Svar: haha han är som han är så vet inte va jag ska tycka..
 
vad tycker dina föräldrar om han? Svar: Dom tycker om honom jätte mycket !!
Vad ska du göra på nyår? Svar: Vara med några 
vad brukar du och figge göra när ni är med varandra? Svar: Vi brukar kolla film
 
bästa kompis? Svar:Matilda
litar du mest på din kille eller dina kompisar (när det gäller "hemligheter"? Svar: Har lätt att prata med båda
favorit outfit? Svar: Kan komma bild
Vad tycker du om Haidar? Han mobbar typ 7:orna på ytterby.. :/  Svar: jag tycker Haidar är jätte snäll, det vet jag ingenting om.. 
Kan du göra en sminkvideo? :D Svar: nja det är inte min grej :) 
 
 
Vad är din naturliga hårfärg? Svar: Den jag har nu, men ska färga mörkare nu om några dagar 
Kan du visa vilka hudprodukter du använder? Svar: gjorde ju det i helgen !
Kan du göra fler tips inlägg? Svar: jo visst kan jag det !! Men va vill ni jag ska tipsa om då? 

 
 
Ungefär hur många läsare har du per dag? Svar: Jätte olika ! Men jag är glad att ni alla läser min blogg
Vilken är din favoritaffär? Svar: Tara,raglady, fiorucci, gina 
Kan du visa vad du önskar dig i julklapp? Med bilder och vart man kan köpa det? Svar: Ja det kan jag göra !
Vem är din bästa kompis? Svar: Matilda
 
Gillar du att konfirmera dig? Svar: Det kanske inte är det roligaste men har en riktigt go grupp så då blir det roligare
Kan du inte göra ett inlägg om Charlotte om hur ni lärde känna varandra och hur länge ni har känt varandra och kan du inte lägga upp bilder på hur hon ser ut ? Vilken skola går hon på ? Hur gammal är hon ? Svar: Vi känner varandra för vi bor precis brevid varandra.  Vi har känt varandra hela livet alltså.  Ja det kan jag göra ! Hon går på mimershus, alltså är hon 16 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.