Hur vill jag att min framtid ska se ut ?

2012-12-21 ♥ 14:06:00
Tänkte köra en önskerubrik och det blev drömmar. Jag vet exakt hur jag vill leva när jag blir stor och det är ju såklart lite drömmar, Vill först gå ur skolan med bra betyg. Sedan vill jag ju som sagt bli mäklare eller advokat, vill helst av allt flytta utomlands eller  bo i ett riktigt stort vit hus med havsutsikt. Vill ha en man och två barn och en hund haha..  
Ungefär såhär hoppas jag min framtid sedan får man såklart se hur det blir
 
Kanske drömmer mig lite bort..

Kommentarer
Postat av: framtiden e viktig

Låter inte illa! Lite som livet på solsidan

2012-12-21 ♥ 14:10:25
Postat av: Elin

Hur lång är du??
Hur mycket väger du??
Du måste inte svara om du inte vill!!
Ps älskar din blogg/ Elin

2012-12-21 ♥ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.