ledsen..

2012-12-16 ♥ 19:07:20
Kom hem från kyrkan för en stund sedan. Så när jag kom hem bestämde jag mig för att jag skulle fixa min andra data jag har, fast den har full av ren skit så den är jätte seg och har nog 1000 virus i sig.. Så just nu sitter jag och raderar massa bilder och andra saker alltid jobbigt att se hur mycket bilder som försvinner så sitter här och gråter för mig själv (haha), men jaja bara att torka bort tårarna.. 
jätte glad för ni kommenterat saker i önskerubrik så första inlägget kommer redan imorgon !
Nu ska jag äta med min familj så  pusss
Bilden är från förra året.. liten tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.