Lucia

2012-12-13 ♥ 14:44:04
Idag va en riktigt go dag också alla dagar nu innan jul är så mysiga hihi..  Men kom nyss hem från skolan sluta tidigare från sista lektionen vilket va bra eftersom min konfa grupp skulle framföra lucia saken som vi gjorde igår för lite äldre människor, gick jätte bra idag med !  Nu ska jag sätta mig och ta det lugnt en stund sedan ikväll åker jag till stallet får se om jag hinner rida men  ska iallafall åka och pyssla om min prinsessa ! 
Men kommer roligare inlägg idag så hörs senare
det var inte menningen att tröjan skulle åka upp !!! Så ta de lugnt kära läsare <3333

Kommentarer
Postat av: Hej

Vart e den underbara tröjan från??:)

2012-12-13 ♥ 14:53:43
Postat av: Malin

ohh har du ny kamera? :D Kan inte du skriva om den?
-Vilken modell av canon?
-pris?
-bra och dåliga saker?
-Vad tycker du om den?
-Vad har du för tillbehör till den?

Älskar din blogg , och din stil är to die for! <3

2012-12-13 ♥ 15:18:53
Postat av: Anonym

Ta en ny bil eller klipp bort de ?

2012-12-13 ♥ 15:40:47
Postat av: Anonym

hahha pajas hon kan nog se vem du är tack vare ditt ip :*

2012-12-13 ♥ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.