Produkter jag använder varje dag

2012-12-02 ♥ 15:38:02
Det här är en del av sakerna som jag använder varje dag (kommer en annan dag resten av sakerna) 
1. Är en body lotion jag använder på "kroppen" Den finns att köpa på Maxi
2.Är en dagkräm jag använder i ansiktet.  Vet inte vart den är köpt men märket är Lumene
3. Är en spray man sprayar i ansiktet, Man kan ha den så att sminket inte ska åka av. Eftersom det är mycket c vitaminer i den så kan man använda den om man inte har något smink. Den finns att köpa på the body shop.
 
 
4. Är ett täckstick som man använder om man har finnar/plitor. Men har inte så ofta det som tur är ! Så den används inte varje dag. Kan man köpa på apotek
5. Ett läppsyl som jag använder hela tiden eftersom mina läppar är jätte torra nu på vintern. Finns också att köpa på apoteket. 
6. Det är en olja man använder i håret för det ska bli lenare. Verkligen super bra ! Finns att köpa på studio fame. Märket är orofluido
7. Det är en nagelbalsamolja som man tar till nagelbanden. Vet inte vart just den finns att köpa men finns en massa andra märken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.