Q/A

2012-12-06 ♥ 15:38:10
fyller du i dina ögonbryn? isf, kan du göra en video på hur du sminkar dig+ fixar håret? jätte fin bild! puss älskar din blogg!<3 
Svar: Ja det gör jag. Nja det är inte min grej men kanske kan göra det för er läsare ! Tack så jätte mycket ! :) 
 
 Kan du lägga upp en video när du sjunger ? 
ps. awesome blogg ! 
Svar: nee det kommer jag inte ! tack  :)
 
Sjuuukt snygg outfit! Du kan verkligen mode och du klär dig grymt snyggt! Och Ditt hååår :O <3 
Älskar bloggen!
Svar: tack så jätte mycket, blir helt rörd av såna här kommentarer !! :)
 
Vart är kragen ifrån? :)
Svar: från raglady i nordstan 
 
Var köpte du väskan som finns i bakgrunden ?? 
// grym blogg förresten :)
 
Svar: Det är en mulberry väska. Vet inte vart den finns att köpa tyvärr :( tack !
 
DU HAR NOG EN AV DOM BÄSTA BLOGGARNA EMMA ! 
har en fråga bara, om du fick chansen att flytta till ett annat land vart skulle det vara då ? 
kram <3 
Svar: tack så jätte jätte mycket !  Då skulle jag helt klart vilja flytta till new york eller australien 
 
Läser dina föräldrar din blogg? :) 
Svar: ja det gör dom ! :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

är inte du och Figge tillsammans längre?

2012-12-07 ♥ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.