sanningar om mig

2012-12-05 ♥ 15:39:00
1.Jag brukar ofta sitta och tänka att jag ändå lever, tänk att jag har det såhär bra ? Tänk om jag skulle bo på gatan  och inte ha pengar ?  Eller tänk skulle jag vara död hur skulle det vara.. Tänker ofta på såna saker.. 
 
2. Jag har godisförbud eller jag börja med det i söndags så ska hålla det ett tag nu !
 
3. När jag va  mindre sjöng jag överallt va med på talangjakter och sjöng. haha nu fattar jag inte va jag tänkte med..
 
4. Jag blir aldrig lite arg utan jag blir alltid jätte arg.. inte bra Emma.. 
 
5.Jag blir 15 år om  72 dagar ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.