svar på en fråga

2012-12-16 ♥ 11:13:03
tänkte bara på en sak. om du inte svarar på om du har haft sex så tar nog dem flesta det som att du har det?
Svar: tänker svara på den här frågan för ni inte ska behöva gå och tänka på det !! Jag har alltid valt att  inte svara på såna frågor eller skriva privat, gjort det sedan jag börja blogga för 2 årsedan. för det är sånt som jag tycker att man inte går ut med i en blogg. Så bara för jag inte svarar på en sån fråga behöver ni inte ta det som ett ja ?! , ville bara säga det :) 
kommer inte svara längre på såna frågor utan privata frågor tar jag bort.
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du inte har ''gjort det'' så kan man väl bara säga nej? :) det är väl inget fel på att va oskuld?

2012-12-16 ♥ 11:25:45
Postat av: Louise

Svar på kommentaren ovan.
Seriöst det är Emma som bestämmer över vad hon skriver och inte skriver på sin blogg. Bara för att hon svarar på frågor som ni ställer betyder det inte att hon svarar på alla. Och vi läsare har VERKLIGEN INTE med saken att göra om hon är oskuld eller ej. Speciellt inte om hon redan sagt att hon inte tänker svara på såna frågor! Det är hennes privatliv och det borde ALLA respektera!!

2012-12-16 ♥ 11:39:29
Postat av: Namn

Håller med Louise! Det är hennes privatliv som vi inte har med och göra!! Det är något man måste acceptera!!
Tycker det är jättebra att Emma säger ifrån och att hon tar bort allt för privata frågor.

2012-12-16 ♥ 11:47:23
Postat av: Anonym

Det är bra! Lite privat ska man vara!!

2012-12-16 ♥ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.