svar på tal

2012-12-21 ♥ 13:52:00
kan inte du lägga ut massa nya kläder och skriva vart du har köpt dom och hur nöjd du är med dom? :)
Svar: jo det kan jag göra, suger på att lägga upp shoppingen men ska bli bättre !  
 
jag menar att jag själv inte är den minsta tjejen direkt och jag försöker att acceptera mig själv för den jag är och sen när man läser alla bloggar där dom skriver liksom xxs,s 34, 36 typ det är ju då ens egna självförtroende sjunker! :/
 
Svar: Vill abslout inte göra så någon av mina läsares självförtroende sjunker, Jag köper små kläder för jag är  kort så är det bara.. Man måste lära sig acceptera sin kropp det är sån man ser ut. Men det var inte meningen att göra så någon får dåligt självförtroende bara för jag köper xxs och xs !!!
 
gud va fina vad har du gjort dem ? 
och för hur mkt?
Svar: Jag gör dom hos min granne, har gjort dom där 4 gånger nu och är jätte nöjd ! Hon tar 200 kr och du kan kontakta henne på facebook - http://www.facebook.com/josefin.andersson.79462?fref=ts 
 
Hej emma, kan inte du tipsa om några fina jul/nyårs-klänningar? Som man kan hitta i affärer helst, alltså typ som tessie osv... :)
Svar: Visst kan jag göra det !! :)
 
Var var du??? Salong 
Hur mycket kostar det???
 
Svar: jag färga mitt hår på studio fame, vet inte va det kostar :)
 
Vill även tacka alla som kommentera att håret va fint tack så jätte mycket !!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.