Börjar här nu !!

2012-10-14 ♥ 15:17:42
Heeej !  
Nu har jag tänkt att börja blogga här på blogg.se istället för nattstad.se.  Har pratat med en tjej som ska fixa en grym header så den kommer upp under veckan men sålänge får min blogg se ut såhär. 
min blogg kommer du kunna läsa mycket om mitt liv, outfit, tips lite klädmode och massa mer.  
Alla mina bilder kommer vara tagna av min egna systemkamera olympus e450. 
 
Jag kan ju berätta lite om mitt liv.  Jag är en 14 åring tjej som lever livet som alla gör i den åldern, jag går i skolan och pluggar.  På min fridit så spelar jag fotboll,rider, är med kompisar/pojkvän, shoppar och massa mer.  Ni kommer lära känna mig mera ;)  Har inte något mer än säga men hoppas ni stannar och följer mitt liv här !
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är så himla fin!!, förresten vart konfimerar du dig ?
:)

2012-10-14 ♥ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.