Godmorgon

2012-10-21 ♥ 09:50:52

Godmorgon ! Förlåt för ja inte blogga så mycket igår kväll, men först träffa jag Figge, Cajsa & Abrar en stund. Sedan drog Abrar hem och då möte vi Stefan, vi bara gick runt och sånt, sedan skulle Cajsa också hem så då gick jag och killarna hem till mig.. Sedan skulle dom med hem haha, så då ringde ja Alice en stund hade mycket att prata om, men så somna ja i Skype någon gång.. Men nu är jag iallafall vaken och ska snart dra på talangträning, efter den träningen blir det hem och plugga ! Men nu ska vi åka så hörs efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.