Mysigt

2012-10-31 ♥ 22:04:00
Idag har jag haft en riktigt go dag, Figge kom hit tidigt så tog vi bara det lugnt, sedan så åkte vi till Pärla där det va lite kaos, hon har varit skit stressad, tydligen har hon varit det sedan igår, så när jag tog in henne va hon som en bomb hon flög runt i stallet så släppte du ut henne, Vi tror det kan varit en älg eller något som skrämt henne i hagen, stackars lilla vännen.. Sedan tog Amanda in henne så då myste vi bara lite med henne.
Figge åkte hem för någon timme sedan så nu ska jag fixa naglarna,smörja in mig ochskriva lite på en berättelse vi håller på med i skolan. Imorgon har jag lite planer så kanske dax att lägga sig tidigt.. Men lovar er "roligare" inlägg imorgon eftersom det inte blev super många idag. 
puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.