svarar på en fråga

2012-10-21 ♥ 15:26:11
Kommer du bara rida pärla eller kommer du börja rida på någon annan ridskola? (tofta) :D 
Bästa bloggen ever! 
Svar: Kanske många som undrar nu hur jag kommer göra med ridningen eftersom jag kommer sluta rida helt på KRS, Vi har tagit ett val att  sluta helt med ridskola  för känner att jag inte utvecklas något !! Vill hellre lägga allting på Pärla jag har mål med henne och dom ska vi klara tillsammans. 
 Pärla är en mycket speciell dam.. Hon är ett sto, med mycket nerver och sånt. Hon är verkligen underbar att rida riktigt pigg men lyssnar ändå när man vill hon ska stanna, Pärla är det hästen jag verkligen känt ett klick imellan som jag haft, Hon är perfekt storlek, helt perfekt ! 
Men hon är hemsk att hålla på med WE på, som jag skrivit innan sticker hon såfort jag tar lite i tyglarna på henne när jag ska sitta upp, Vilket gör att jag inte kan åka till stallet själv eftersom någon måste hålla i henn, men det är motgångar och motgångar är till för att lösa !! . Amanda(ägaren) har tagit kontakt med en tjej som ska hjälpa oss med pärla, så hoppas det blir bra !  Men tillbaka till "ämnet" så rider jag pärla två gånger i veckan vilket kan bli lite stressigt ibland, men sedan ska jag ju rida på KRS också så det blir för mycket, Så därför ska jag bara rida pärla och istället träna privat tror det kommer bli kanon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.