Svarar på frågor

2012-10-24 ♥ 14:44:00
Fint rum du har, kan du inte göra ett videoinlägg där du visar det? Kram :) Svar: Tack så mycket,  jo visst kan jag göra det ! :)
 
Vart har du hittat alla kläääääääääder?  Svar: olika, kan börja skriva va alla kläder kommer ifrån :)
 
Vad har du köpt din byxa ifrån ??// nor 
Ps älskar din blogg <3  Svar: dom är köpta på JC, för ett årsedan.  åh tack så mycket !! :)
 
Betalde du den appen för den kostar 7.00 kr ?? Svar: När jag ladda ner den va den gratis, så det är något dom har gjort nu !
 
Vad hände mellan dig och Agnes ni var ju typ super tighta? 
Älskar bloggen så mycket rologare att läsa på blogg.se;) <3 Svar: Det hände lite saker, men vi bråkar inte längre, Blir så glad när jag läser såna här kommentarer :)
 
uh.. skor i sängen mums ;) Svar: HAHHAHA, det va inomhus skor 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

har du alltid varit smal? :)
kan inte du berätta hur du tränar? behöver verkligen råd!! :)

2012-10-24 ♥ 15:18:36
Postat av: Anonym

fast det va ju väl inte inomhusskor ? för det var ju samma skor som din pappa hade köpt till dig dom uggsen ?

2012-10-24 ♥ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.