ÄLG OCH GALEN PONNY

2013-04-24 ♥ 21:50:45
Direkt efter skolan åkte jag till stallet, skulle rida Amber första gången på en vecka eftersom han inte kännts helt bra , men nu är han som vanligt vilket är otroligt skönt. Börja med att fixa allt i stallet så skulle jag gå ner med hö till hagen, så precis när jag ska ta ut allt hö från påsen ser jag bara en stor älg stå där och kolla på mig, ni som känner mig vet hur rädd jag är för älgar börjar gråta direkt och får panik, så sprang bara iväg och hämta Frida som fick hjälpa mig att försöka skrämma bort älgen hahah, fy aldrig varit så rädd..  
 
Sedan gick jag upp och fixa Amber, när jag väl börja rida så va han som en bomb, sparka bakut någon gång och stutsa som en boll, så blev bara massa skritt för att han skulle bli lugn, imorgon ska jag små trava han så får la se om jag sitter kvar ;) 
 
Men säger godnatt nu
bästa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.