Alice tipsar

2013-04-03 ♥ 18:08:00
 
Tänkte tipsa om två ansiktsprodukter som jag använder. Det är sminkborttagning och fuktkräm från märket dermalogica. 

Smink-borttagningen (special cleansing gel) använder man till hela ansiktet, tvätta först med vatten och medans ansiktet är blött tar du och gnuggar med "tvålen". Ibland kan det bli kvar mascara under ögonen och då kan man ta en tops med lite borttagning på. 

Fukt krämen (active moist) som jag använder är oparfymerad och inte fet alls. Har man torr hy så rekommenderar jag istället skin smoothing cream som är lite fetare. Applicera efter att du har tvättat ansiktet.

Dermalogica har självklart många fler produkter för just huden men detta är de två jag använder och jag är helt frälst vid dom! Du kan beställa dom på nätet eller köpa dom på bla Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.