gästblogg - sanningar om emma

2013-04-01 ♥ 20:26:00
Hallå ni! Alice här, tänkte hjälpa Emma att hålla hennes blogg vid liv nu när hon är borta. Är nog dock världens sämsta på just detta med gästbloggning... men eftersom hon bönade och bad med sina rådjursögon så gav jag tillslut med mig. Tänkte börja med lite sanningar från mig om Emma:

* hon har riktigt lätt till skratt, som många säkert vet
* har hon bestämt sig för något så ger hon sig inte (som typ nu när hon ville att jag skulle blogga åt henne)
* när emma blir generad så blir hon röd som en tomat om kinderna
* hon älskar att egopixa på min telefon, tror jag har över 100 bilder alá emma strand...
* när jag känner mig låg får hon mig alltid på toppen humör på tre sekunder ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.