Världens bästa

2013-04-07 ♥ 21:30:55
Allt i Norge har varit hur bra som helst, haft underbara dagar !! Ville hem men ändå va kvar, har massa bilder som kommer upp under veckan. Va hemma vid halv 5 tiden och då kom min saknade pojkvän hit så har varit med han hela kvällen så kände inte för att sätta mig och blogga. Imorgon är det ju inte skola inte alls taggad men jaja ! 
Men bloggar mer imorgon
 
Figge kom ju även hem från Lodon för några dagar sedan och hade med sig de här, så glad !! tack älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.