Bara att packa väskan igen..

2013-08-05 ♥ 10:49:37
Godmorgon ! Hinner knappt hem innan jag ska iväg igen, men sånt liv älskar jag att ha, göra saker hela tiden ! 
Idag ska iallafall jag, pappa och Filip åka till min farmor och farfars sommarställe blir säkert lika mysigt som alltid !
Så kommer hem imorgon eftermiddag då även min saknade pojkvän kommer hem, 2 veckor och 5 dagar utan varandra har varit det värsta jag varit med om...
 
Den här veckan var full av roliga saker, tyvärr blev det roligaste inställt, ledsen tjej.. men det blir en annan helg istället ! Det är ju bara två veckor kvar av sommarlovet så gäller att ta vara på all tid nu.
Men bloggar mer sedan
två bilder från sist jag va där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.